domingo, 5 de febrero de 2012

Despres de molt de temps portant-ho pel cap al final m'he decidit i m'he fet un blog, amb el començament de la nova temporada i el pas a la carretera.
Aquest any correre amb el C.C. La Senia CONTROLPACK.
Avui he fet la primera carrera de la temporada i la veritat es que no m'ha anat gaire bé, ahir ja em vaig tindre que gitar tard i avui ha fet un fred i vent que no es podia aguantar, ens em quedat tallats per culpa del vent i al passar pel Vendrell he decidit plegar perquè del fred em feien mal els peus!!!
El proper fin de setmana comença la Challenge de la Canonja el dissabte i el diumenge a Valls fan la Social XTV Memorial Xavier Tondo, ja veurem si anem a alguna o a les 2.
Seguirem escrivint el dia que em vaigue be o despres d'alguna carrera.


                     
                                     Moments avanç de la sortida passant fred

3 comentarios: